Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share

Mechanizm Rangi mocy u ras Empty
 

 Mechanizm Rangi mocy u ras

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Admin
Liczba postów : 57
Join date : 25/03/2014
avatar
Świeża Krew
PisanieTemat: Mechanizm Rangi mocy u ras   Mechanizm Rangi mocy u ras EmptySob Cze 25, 2016 10:29 pm

RANGI


Każda moc, magia, klątwa, czy właściwości Dominanti Arma dzielą się na rangi. Rozpoczynając od D a na SS+ kończąc. Każda ranga posiada własny koszt wymaganych punktów doświadczenia.
- Ranga D  - 15
- Ranga C  - 30
- Ranga B  - 50
- Ranga A  - 80
- Ranga A+ - 100
- Ranga AA - 120
- Ranga S - 150
- Ranga SS - 200
- Ranga SS+- 250

Istnieje również ranga SSS jednak jest ona rangą legendarną i jedyny sposób aby ją zdobyć to tak naprawdę szczęście. Odnaleźć różne zapiski na ich temat można tylko na misjach na poziomie od Brutalnego wzwyż. Ich koszt zazwyczaj przekracza 300.

Punkty doświadczenia pozyskujemy za wykonywanie misji, czy nawet naukę, ale również za wszelkiego rodzaju walki, nawet sparingi. Jednak najwięcej punktów można uzyskać za wykonywanie misji. Misje dzielą się w sposób następujący:

-poziom łatwy - Można zdobyć maksymalnie 30 punktów doświadczenia
-poziom średni - Można zdobyć maksymalnie 60 punktów doświadczenia  
-poziom trudny - Można zdobyć maksymalnie 90 punktów doświadczenia. Jednak odradzam wybierać się na nie w pojedynkę posiadając tylko jedną rangę A+, jeżeli wybieramy się na takową misję grupową, wówczas lepiej mieć albo 1 osobę posiadającą 2 moce rangi A+, albo 2 osoby posiadające po 1 takiej mocy.  
-poziom b. trudny - maksymalnie 140 punktów doświadczenia. No tutaj to już są wyższe schody. Przyda się mieć co najmniej 4 rangi A+, albo chociaż 2 AA.
-poziom brutalny - maksymalnie 210 punktów doświadczenia. Zaleca się mieć rangę S x2 albo kilka AA.
-poziom niemożliwy - max 300 punktów. Cóż tutaj bez SS+ albo chociaż kilku SS lepiej nie próbować.


Pamiętać jednak należy, że podane tutaj zdobycze to tylko próg maksymalny, minimalne progi na każdym poziomie to odpowiednio. 5 --> 30 --> 60 --> 90 --> i każdy kolejny to 110.

Podnoszenie rang:
Jeżeli chcemy podnieść rangę musimy wydać różnicę rangi niższej do wyższej, plus połowa wyższej. Czyli chcemy rozwinąć rangę z C do B wydajemy różnicę, czyli 20 + połowę rangi B, czyli 25, a więc musimy wydać 45. Natomiast z rangi B na A musimy wydać 70.

Na starcie każdy posiada 115 punktów. I może kupić dowolne rangi.  

Opiszę teraz mniej więcej jaką siłę mają poszczególne rangi.

Ranga D - Siła tej rangi, to proste ataki, które jedynie zadają rany rzędu ucięcia się podczas np. krojenia chleba. Więc tak naprawdę zabijesz nimi tylko małe zwierzęta. Jednak nie posiadają one ograniczeń czasowych, więc można nimi spamować. Więc jak tak zaspamujemy przeciwnika, to możemy go nieźle poharatać. Klątwy: Tylko nieznacznie osłabiające przeciwników.  

Ranga C - Ataki tej rangi zadają obrażenia na poziomie nieco poważniejszych ran. Rany te są bolesne i zazwyczaj utrudniają poruszanie się, jednak nieznacznie.
Klątwy: Osłabiające przeciwników w sposób nieco bardziej znaczący.

Ranga B - W tym przypadku skille mogą spowodować złamania.
Klątwy: Klątwy tej rangi mogą zranić przeciwnika, lub nieco go osłabić

Ranga A - Mogą pozbawić kogoś kończyn.
Klątwy: Na tej randze dodatkowo mogą znacząco osłabić przeciwnika na krótki okres czasu

Ranga A+ - Te umiejętności mogą już bez problemu wysłać do szpitala na dłużej.
Klątwy: Klątwy mogą działać przez pewien czas nawet po walce.

Ranga AA - Tutaj możemy zrobić dziurę w budynku.
Klątwy: Działają spory czas po walce.

Ranga S - Te skille już niszczą budynki.
Klątwy: Mogą działać nawet przez wiele lat. 

Ranga SS - Zbliżone do rangi S ale z większym polem rażenia.
Klątwy: Raz nałożone zostają na całe życie.

Ranga SS+ - Chyba wiadomo.
Klątwy: To samo co wcześniej.

Starajmy się trzymać ogólnego obrazu klątw.

Trzeba pamiętać, że te umiejętności nie muszą dokładnie tego robić, jest to tylko zobrazowanie siły rang, tak mniej więcej.

Moce

Chodzi ogólnie o umiejętności i bronie każdej z ras. Przedstawione tutaj zostaną ograniczenia oraz ogólne ich zasady, jak i ewentualne przykłady.


Piryn

Jak wiemy posiadają oni swoich "pupilków" i tutaj nie moce, magia, itp, a własnie te stworzenia posiadają własne rangi. Kosmiczne potwory rang niższych kosztują mniej many niż te wyższych. Przyzwanie zużywa manę, a odwołanie zwierzęcia jest równoznaczne z jej zwrotem w ilości, którą stworzenie pochłonęło, a w jego miejsce można przyzwać nowe. Każdy taki potwór ma do dyspozycji maksymalnie 4 umiejętności/ataki czy co tam chcecie. Oczywiście też każdy ma własne hp, a jego śmierć oznacza utratę zwierzęcia, co jest logiczne. Tworząc takie stworzenie musimy w opisie uwzględnić jego statystyki. Na starcie można mieć maksymalnie 3 pety.  
W jaki sposób pozyskać nowe stworzenie? Otóż każdy Piryn ma gwizdek wydający różne dźwięki, po prostu wystarczy, że zagwizdają odpowiedni dźwięk, i wymówią inkantację (Do uzupełnienia jaką). Piryn stworzenia te trzymają w specjalnych urządzeniach imitujących ich naturalne środowisko. Każdy Piryn do przyzwania ma manę. Posiadają jej 100. Przyzwanie poszczególnych rang kosztuje konkretne ilości many.
- Ranga D  - 10
- Ranga C  - 20
- Ranga B  - 40
- Ranga A  - 50
- Ranga A+ -60
- Ranga AA - 70
- Ranga S - 80
- Ranga SS - 90
- Ranga SS+- 100

Skrzydlaci

Tekst wkrótce

Mroczni Rycerze

wkrótce

Martwe Marzanny


Piekielna Magnateria


Ludzie

Nie mają zdolności magicznych. Jedynie potrafią władać magicznymi przedmiotami czyt. Brońmi (1 moc może być wybrana).

Magowie

Po pierwsze są też ludźmi, z tą różnicą, że posiadają oni wrodzone.


.Wyjątkami są magowie z mocą szybkości i teleportacji, jako, że z takimi mocami w sumie nie da się stworzyć silnych ataków polegających na mocy.

Grabarze Łez



Szlachetni

Posługują się klątwami i atakami ognistymi. Tworzenie nowych umiejętności w sposób standardowy, czyli jak magia.

Monstra

Rasa ta do walki używa przede wszystkim buffów, ale i run. Rozwój jest bardzo prosty, wygląda on tak jak w przypadku Skrzydlatych i większości ras. Jednak muszą oni wybrać specjalizację. Jeżeli wybiorą Runy to buffy mogą maksymalnie używać rangi A, natomiast runy do maksymalnego, jeżeli wybierzemy buffy, jest odwrotnie.

Zmienni

Używają jednego z dwóch żywiołów. Rozwój tak samo jak większość.

Fałszywe Anioły
Powrót do góry Go down
https://aeterium.forumpolish.com
 
Mechanizm Rangi mocy u ras
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» mechanizm umiejetnosci
» Mechanizm Auction House
» mechanizm many
» Mechanizm Walki
» Mechanizm Kostek

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Strefa Gracza :: Księga Wiedzy :: Mechanizm-
Skocz do: