IndeksIndeks  FAQFAQ  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 

 

 Ogólne Rangi

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Admin
Liczba postów : 38
Join date : 25/03/2014
Świeża Krew
PisanieTemat: Ogólne Rangi   Wto Kwi 08, 2014 8:29 pm

Wprowadzenie

    Na forum można tworzyć własne rangi, oraz łączyć te ze spisu z wymyślonymi przez siebie. Jednak nie wolno łączyć dwóch rang ze spisu (Wliczając to rangi rasowe) ze względu na bonusy, które dają poniższe tytuły. (Wyjątek: Można posiadać dwie rangi obok siebie, tylko wtedy jedna z nich będzie posiadała bonus rangowy, a druga już nie). Każdy gracz może zaproponować własną rangę i jej bonus. UWAGA! Dla rang rasowych i tych z poniższego spisu wymagania jest historia postaci Wyjątek; Wariat/Wariatka, Czarna owca, Psychopata - wybierając te rangi nie trzeba pisać historii obszernej.



ZEGARMISTRZ / ZEGARMINISTRZYNI


  • Opis: Osoba, która posiadła zdolność tworzenia magicznych zegarków. Nie zawsze pojmują to co tworzą. Co więcej ludzcy zegarmistrza nie mają zwykle pojęcia o istotach nocy. Ich zegarki są jednak niezwykłe ze względu na to, że rzadko są używane do odmierzania czasu. Niektórzy z nich używają zegarków by przenosić się w inne miejsce, inni do zmiany wyglądu, a to tylko początek długiej listy różnego rodzaju zastosowań.
  • Ograniczenia: Brak
  • Bonus rangowy: W wypadku zegarmistrza człowieka można wybrać sobie trzy zegarki, których zastosowanie zależy już tylko od gracza, jednak zawsze musi być to zegarek. W wypadku istot nocy można mieć jedynie jeden wytwór zegarmistrza.



WARIAT / WARIATKA

  • Opis:Osoby takie powszechnie są uznawane za chore psychicznie i zamykane w specjalnych zakładach. Oni jednak posiedli tak silną wyobraźnie, iż mogą rozszerzyć ją na czyjś umysł. Oczywiście ich zdolności nie są zbyt silne i wystarczy chęć by przerwać połączenie wariata z umysłem. Wariaci słyszą również głosy, z którymi mogą rozmawiać stąd podejrzenie o specyficzne rozdwojenie jaźni.
  • Ograniczenia: Brak
  • Bonus rangowy: Wariat posiada dwie zdolności, po pierwsze może wprowadzić innego gracza w sen, w którym pokazuje mu różnego rodzaju wizje. Jednak jak to sen można się z niego obudzić. Drugą zdolność jest wysłanie swoich głosów do umysłu innej osoby. Mogą one tylko mówić, nie jest to żadne czytanie w myślach, jednak co dziwne omija wszelkie blokady umysłu.



CZARODZIEJ / CZARODZIEJKA

  • Opis: "Dawniej zajmował się ulicznymi pokazami, lecz jego wiara we własne zdolności posiadł prawdziwą zdolność czarowania, chociaż tak naprawdę wciąż nie potrafi zbyt wiele. Jego kłamstwo stało się prawdą co zadziwić może nawet istoty nocy.
  • Ograniczenia: Esper, Lojalista, Grabarze Łez
  • Bonus rangowy: Posiada kapelusz, z którego może wyciągnąć dowolny byt. (Ograniczony rozmiarami kapelusza) Jednak nie może wytworzyć niczego konkretnego ani magicznego. Dla przykładu może wyciągnąć koronę, lecz koronę Anglii już nie. Wytrzymałe jak gruby łańcuch wstęgi, które potrafi dowolnie wyciągnąć z rękawa i nimi manipulować. Ma również możliwość stworzenia armii kart. Oczywiście nie są to dobrzy wojownicy, lecz potrafią na chwilę odciągnąć uwagę. W walce co 5 tur może przywołać 3 karty.



INKWIZYTOR

  • Opis: Duchowni katoliccy bądź prawosławni, którzy wyszli z kościołów i uzbroiwszy się po zęby we wszelkiego rodzaju bronie poświęcone tak aby walczyć nimi z demonami. Do tego szanujący się inkwizytor zawsze nosi przy sobie wielką liczbę krucyfiksów, chociaż poza nimi rzadko można rozpoznać w nim poczciwego księża z wiejskiej parafii. Posiadają również zdolność tarczy, w której powstanie ingerowały anioły.
  • Ograniczenia: Tylko mężczyźni: Ludzie, Skrzydlaci i Piryny (rzadko Zmienni).
  • Bonus rangowy: Broń, która zadaje większe obrażenia demonom oraz zdolność nazywana "modlitwą". Polega na tym, że inkwizytor wypowiadając słowa modlitwy otacza swoje ciało niewidzialną powłoką, która gdy przy kontakcie fizycznym z demonem powoduje nieuleczalny poparzenia na ciele demona. Może tego użyć tylko raz na konkretnym demonie.



LATARNIK

  • Opis: Ludzie, którzy posiedli magiczne źródła światła dające ukojenie dla duszy. Przybrali taką nazwę bo jak sami uważają kierują ludzi ku spokojowi, który jest prawdziwym niebem. Każdy latarnik posiada swoją "latarnie" czyli ów źródło światła.
  • Ograniczenia: Brak
  • Bonus rangowy: Posiadają źródło światła (Latarnie, zapalniczkę, latarkę, świeczkę itd itd). Światło wydobywające się z tego przedmiotu uspokaja nań patrzących.



WŁADCA CZASU / WŁADCZYNI CZASU

  • Opis: Wąska grupa lekarzy, która odważyła się przekroczyć wszelkie normy etyczne. Eksperymentowali na ludzie przy użyciu nie tylko nowoczesnej medycyny ale również tradycyjnej. Początkowo udało im się zatrzymać starzenie (Chociaż ludzie i tak umierali ze starości, lecz wyglądali i czuli się młodo). Później posiedli jeszcze mniej człowiecze zdolności.
  • Ograniczenia: Esperzy, Lojaliści (posiadający zdolności magii), Zmienni i Piryn (rzadko Różani).
  • Bonus rangowy: Ich ciało posiada ogromną zdolność regeneracji oraz nie starzeje się. Mogą również wyleczyć niemal każdą ranę za pomocą specjalnego zastrzyku (jednorazowego). Każdy posiada 7 dawek leku.



RYCERZ NA BIAŁYM KONIU / KSIĘŻNICZKA Z WIEŻY

  • Opis: Pierwotnie była to trójka ludzi, która cierpiała przez rozłąkę z ukochaną. Było to w odległych czasach, nie było więc telefonów. Istota nocy ukazała się ludziom i dała im po dwa magiczne lustra. Po ich śmierci ten kto skompletował oba mógł podarować je dowolnej osobie.
  • Ograniczenia: Brak
  • Bonus rangowy: Każdy posiada parę magicznych luster. Jedno z nich można darować drugiej osobie aby się z nią komunikować. Uwaga lusterka przywiązują się do osoby i ktoś inny może z nich skorzystać dopiero po śmierci poprzedniego właściciela.



CZARNA OWCA

  • Opis: Osoba, która jest obdarzona niezwykłym pechem. Nie dotyka on jej samej, lecz potrafi zrujnować wszystko wokół naginając przy tym prawa fizyki do granic. Oczywiście czarna owca nie robi tego świadomie, czasem tylko usiądzie na przycisku odpalającym broń jądrową, przy okazji dłonią nieumyślnie wpisując prawidłowy kod. Przypadkiem rzucona przez owce piłka uderzy w najsłabszy punkt rusztowania i spowoduje zawalenie się tworzonej konstrukcji i wiele innych. Oczywiście wszystko nieumyślnie...
  • Ograniczenia: Brak
  • Bonus rangowy: Może poprosić mg o stworzenie łańcucha nieszczęść, które kompletnie zrujnują otoczenie nie drasnąwszy nawet owcy.



ILUZJONISTA / ILUZJONISTKA

  • Opis: Osoba bardzo podobna do czarodzieja, z tą różnicą, że oni nie potrafią stworzyć nic realnego. Chociaż ich iluzje mogą sprawiać wrażenie bólu to znika on po zniknięciu oszustwa. Co więcej iluzjoniści nie mogą stosować swych mocy na osobach posiadających blokadę. Mimo wszystko mają nieograniczoną władzę nad swoimi tworami, które ograniczone są tylko wyobraźnią.
  • Ograniczenia: Brak
  • Bonus rangowy: Potrafi tworzyć dowolne iluzje działające na jedną osobę.



ARYSTOKRATA / ARYSTOKRATKA

  • Opis: Bogaci ludzie, którzy są zbyt ważni aby chodzić samemu po ulicach. Toteż mają służbę, która jest z nimi nawet gdy ci o tym nie wiedzą. Do tego mają pełno pieniędzy, więc łatwiej jest im argumentować swoje racje.
  • Ograniczenia: brak
  • Bonus rangowy: Posiada prywatnego npc, który może pojawić się w każdej chwili i pomóc arystokracie. Jednak nawet w wypadku istot nocy npc jest zwykłym człowiekiem. Npc może również przynieść zapomniany granat itp.



HUMANISTA / HUMANISTKA

  • Opis: Niewielu żyje ludzi wszechstronnie uzdolnionych. To znaczy biegłych w wielu dziedzinach życia ludzkiego. Jednak wciąż jest niewielka grupa takich, którzy potrafią tworzyć bez pomocy. Oczywiście wykorzystując nowoczesną technikę mają naprawdę szerokie możliwości.
  • Ograniczenia: Brak
  • Bonus rangowy: W wypadku humanisty człowieka może posiadać trzy własne wynalazki jak okulary do patrzenia przez ściany czy dodatkowa para rąk. Oczywiście to gracz wymyśla sobie wynalazki. W wypadku istot nocy humaniści posiadają jedną dodatkową moc.



LALKARZ / LALKARKA

  • Opis: Nie zajmuje się tworzeniem zabawek, a zmianą ludzi w "żywe" kukły. Proces jest dość skomplikowany, najpierw należy umieścić człowieka w specjalnie przygotowanym kręgu. Stan zmienianego nie jest ważny, byleby żył. Następnie po wypowiedzeniu zaklęcia i rozsypaniu w kręgu specjalnego proszku lalkarz tworzy podobiznę zmienianej osoby zawierającą maleńki fragment oryginału. Ostatnim krokiem jest już modyfikacja lalki, która następuje po trzecim dniu od wypowiedzenia zaklęcia. Żywa lalka posiada świadomość i może mówić, jednak poza oczami i ustami nie może się poruszać. Lalkarz również jej nie kontroluje.
  • Ograniczenia: Brak
  • Bonus rangowy: Możliwość stworzenia lalki z npc lub gracza oraz jeśli lalkarz chce może posiadać jedną lalkę npc służącą radą. (Możliwość eventu na "ożywienie lalki")



LALKA / KUKŁA / MARIONETKA

  • Opis: Osoba przemieniona w kukłę. Zwykle potrafi tylko mówić chociaż niektóre posiadły zdolność chodzenia, a w wypadku śmierci ich twórcy nawet wolność. Lalki nie czują bólu, a żeby je zabić należy zniszczyć głowę. Jednak posiadają pewien słaby punkt, mianowicie laleczka stworzona na ich podobiznę podczas procesu tworzenia. Mała zabawka przejęła czucie lalki. Kukły się oczywiście nie starzeją i żyją wiecznie.
  • Ograniczenia: Brak
  • Bonus rangowy: Niewrażliwość na ból



MISTYCZNY ŚNIĄCY

  • Opis: Osoba, która ma możliwość kontrolowania zarówno swojego snu, jak i snu innej osoby; potrafi bawić się w jego śnie wedle własnego kaprysu oraz mieć wpływ na to kiedy potencjalna ofiara się obudzi, jest w stanie dodać do snu śpiącego wszelkie udziwnienia - stwory, wróżki, sam będzie w innej postaci by się nie zdradzić, etc. Jednakże aby do tego doszło uprzednio trzeba tą osobę poznać, spotkać, tudzież po prostu będzie się w pobliżu osobnika, który śpi.
    Ograniczenia: W Wypadku wampirów jedynie dhwampir.
    Bonus rangowy: Pełna władza nad snem.



PSYCHOPATA / PSYCHOPATKA

  • Opis: Osoby, a raczej maniacy, którzy są gotowi nawet zadać sobie ból by spełnić swoją obsesję. Zaczynając od drobnych rzeczy jak podajnik do lizaków przyczepiony do głowy, przez odcięty palec, na którego miejscu jest otwieracz aż do morderców, których dłonie zostały zmienione w ostrza.
  • Ograniczenia: Brak
  • Bonus rangowy: W wypadku ludzi można mieć dowolnie zmodyfikowane ciało. W obliczu obiektu obsesji niewrażliwość na ból. W wypadku istot nocy jedna moc związana z obsesją.



RÓŻANY MISTRZ / RÓŻANA DAMA

  • Opis: Osoby niegdyś pracujące przy ogrodach królewskich jakiegoś europejskiego władcy. Tak się złożyło, że przez pewien incydent posiedli zdolność silnie ofensywną, którą co więcej byli zdolni przekazać swoim dzieciom. Obecnie żyje niewielu potomków pierwszych różanych mistrzów.
  • Ograniczenia: Niedostępne dla aniołów i elfy jasne.
  • Bonus rangowy: Każdy różany mistrz posiada ogromną ilość specjalnych nasionek, z których kwiat kwitnie bardzo szybko [1 tura]. Dodatkowo może swoją mocą kontrolować rośliny i powodować nienaturalnie duży wzrost. Róże takie są wyjątkowo niebezpieczne, gdyż ich kolec nierzadko potrafi przeciąć na pół. Wszystko zależy jednak od władającego kwiatami (Może po prostu zrobić pokaz tańczących róż)



ARCYOGRODNIK / ARCYOGRODNICZKA

  • Opis: Powstali tak samo jak różani mistrze. Jednak różnią się od nich, gdyż ich zainteresowania wybiegają poza kwiaty. Zajmowali się dbaniem o krzewy i trawę nieznanego dziś z imienia króla. Ich zdolność okazała się być znacznie bardziej defensywna.
  • Ograniczenia: Tylko Ludzie, Różani i Piryny. (Mało kiedy Zmienni i Martwe Marzanny)
  • Bonus rangowy: Mogą zmienić dowolną trawę w ogromny żywopłot. Mogą użyć go jako tarczy przed dowolnymi atakami, gdyż nawet ogień nie strawi go w sekundę. Poza tym są zdolni stworzyć całe labirynty, lecz muszą mieć do tego rosnącą trawę.



KOMIK

  • Opis: Ludzie, którzy znakomicie nauczyli się manipulować ludźmi sami o tym nie wiedząc. Potrafią sprawić, że człowiek zaśmieje się z najmniej śmiesznego żartu, a to dzięki im specjalnemu "gestowi".
  • Ograniczenia: Brak
  • Bonus rangowy: Posiadają "gest" to znaczy określony ruch, słowo, minę, która potrafi wprawić dowolną osobę nie posiadającą blokady w niekontrolowany śmiech. Trwa on około dwóch tur.



ŹNIWIARZ

  • Opis: Pseudo śmierć... Ludzie bądź istoty nocy, którzy wzięli sobie za cel zmniejszyć populację świata. Nie są to przebierańcy na Halloween, rzadko noszą na sobie jakiś specjalny strój. Posiadają niezwykłą kosę, której właściwość taka, że jej nie ma.
  • Ograniczenia: Niedostępna dla Skrzydlatych i Pirynów.
  • Bonus rangowy: Piękna kosa, której właściwości fizyczne i wygląd jest zależny od użytkownika. Kosa posiada zdolność niematerialności? Znikania? Żniwiarz może w dowolnym momencie zmaterializować ją w dłoni. Nawet gdy ta leży w innym miejscu.



CIEŃ

  • Opis: Najznamienitszy szpiedzy na świecie. Gdy postanowią kogoś śledzić to niemal pewne jest, że nie zostaną wykryci, a to poprzez szereg ich specjalnych umiejętności. Zazwyczaj nie wyróżniają się niczym spośród tłumu, lecz to tylko jedna z ich licznych zalet.
  • Ograniczenia: Brak
  • Bonus rangowy: W wypadku ludzi poniższe zdolności: Kamuflaż (coś jak u kameleona), wejście w cień (można się razem z nim przemieszczać, gdy cień znika szpieg staje się widzialny), Uśpienie (wymagana nieduża odległość, sen trwa trzy tury). W wypadku istot nocy jedna z powyższych zdolności.



LAMENT

  • Opis: Psychopaci, którzy umiłowali sobie torturowanie ludzi. Uwielbiają krzyki swoich ofiar, delektując się nimi. Oczywiście by kogoś złapać muszą zawsze być o krok przed swoim celem. Oznacza to, że nie są to ludzie głupi, a niezwykle inteligentni zbrodniarze. Do Lamentów nie zaliczają się ludzie, którzy dają się złapać policji.
  • Ograniczenia: Niedostępna dla Skrzydlatych.
  • Bonus rangowy: Jako, że zawsze są przed swoimi ofiarami potrafią przewidzieć każdy niemagiczny atak i odpowiednio zareagować.



MUSZKIETER / MUSZKIETERKA

  • Opis: Ludzie łamiący prawo dla szlachetnych idei. Przyjęli nazwę nie ze względu na broń oczywiście. Posługują się zawsze jednym "ostrzem" czy to palnym czy białym i są we władaniu nim mistrzami. Poza mistrzostwem w walce zdolni są do jednej mocy, nawet gdy są ludźmi.
  • Ograniczenia: niedostępne dla Aniołów.
  • Bonus rangowy: Mistrzostwo w jednej broni, Jedna dodatkowa moc.



POŻERACZ DUSZ

  • Opis: To specjalny tytuł należący dla wyjątkowej istoty. Oczywiście, nie trzeba się naprawdę bać, a może jednak? W tym przypadku osoba posiada niezłą zdolność pożerania danej duszy która mu się spodoba i chce ją mieć za wszelką cenę do swej kolekcji w której utrzyma w kryształach niebieskich. Osoba nie tylko chce dostać tę duszę, ale na początku lubi się bawić uczuciami, sytuacjami które mu są wygodne.
  • Ograniczenia: Brak.
  • Bonus rangowy: Osoba z taką rangą potrafi stworzyć iluzję, w której otacza swoją ofiarę żeby pożreć duszę czy też odebrać.z Duszy potrafi wykonać przepiękny kryształt który nosi przy sobie.



INNE

Jeśli chciał/a byś posiadać inną rangę, proszę pisać w odpowiednim dziale. W dodatku o to wzór, którego trzeba się trzymać:

Kod:
Nazwa Rangi:
Opis Rangi:
Ograniczenia:
Limit Miejsc:
Bonus Rangowy:
Powrót do góry Go down
http://aeterium.forumpl.net
 
Ogólne Rangi
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Zmiana rangi/organizacji/rasy oraz nowe moce/artefakty.
» Rangi

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Strefa Gracza :: Księga Wiedzy :: Hierarchia-
Skocz do: