Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share

Statystyki Empty
 

 Statystyki

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Admin
Liczba postów : 57
Join date : 25/03/2014
avatar
Świeża Krew
PisanieTemat: Statystyki   Statystyki EmptyNie Cze 26, 2016 12:14 am

Wstęp:


    Statystyki postaci mają za zadanie ułatwić pracę Mistrzom Gry czyli jest to nieodłączny system mechaniki gry. Ma to na celu uniknięcie potencjalnych błędów MG. W walkach od teraz jakość pisanych postów jest również w miarę ważna, co dana wartość statystyczna, choć znaczenie tej 2 jest oczywiście większe. Nie oznacza to, że twoja postać nie może wygrać walki. Ktoś kto jest silny nie może być równie zwinny, a z kolei ktoś kto jest zwinny nie może być tak samo silny. Oznacza to, że postać z większą zwinnością może zadawać mniejszy DPS (obrażenia), ale za to częściej unikać ciosów, a z kolei osoba z większą siłą może zadawać większy DPS.





Statystyka startowa:


Spoiler:
Spoiler:



Legenda:


Spoiler:


Siła - Określa siłę naszej postaci. Im większa siła tym większe obrażenia będziemy zadawać pojedynczym ciosem. Oczywiście, spore znaczenie ma też w co trafimy.

Wytrzymałość - Określa wytrzymałość naszej postaci. Nie tylko fizyczną, ale i psychiczną, odporność na choroby, trucizny i tym podobne. Zmniejsza prawdopodobieństwo choroby oraz obrażenia od trucizny, ilość redukowanych obrażeń jest losowa.

Zwinność - Zdolność naszej postaci do uników oraz do celności w przypadku ofensywy. Redukuje szanse na unik przeciwnika w przypadku ofensywy oraz odwrotnie, gdy jesteśmy w defensywie, wówczas nasze szanse na unik zwiększają się. Określa też celność naszej postaci z broni palnej, bądź laserowej.

Inteligencja - Przyda się głównie członkom Projektu Mortis. Im więcej inteligencji, tym większe szanse na powodzenie eksperymentu. Ale również może przydać się innym w misjach, jeżeli podczas takowej trafimy na jaką zagadkę do rozwikłania, wówczas inteligentniejsze postacie będą otrzymywały nieco więcej wskazówek od MG.


Zdobywanie Doświadczenia:

Punkty doświadczenia otrzymujemy za wykonywanie misji, oraz inne, dodatkowe rzeczy. Wydajemy daną jego ilość według własnego uznania. Koszt powiększenia statystyki o 1 wynosi 10. Czyli jeżeli mamy np siły 8, a chcemy mieć 9, musimy wydać 10 punktów doświadczenia, jeżeli chcemy mieć 10 to 20, itd. Koszty mocy znajdziemy tutaj.


Punkty życia - Regeneracja:

HP odnawia się co jeden post, w losowej ilości w przedziale 40% regeneracji poniżej 50% hp i 20% powyżej 50% hp, gdy uczestniczymy w evencie lub mini evencie (misje i te sprawy). Tylko i wyłącznie po walce z innym graczem lub jakąś bestią, nigdy w jej trakcie. Wyjątkiem są ewentualnie uzdrawiające umiejętności. Po zakończeniu misji hp wraca do normy, jednak obrażenia takie, jak złamania, czy głębsze rany mają swój skutek w postaci zmniejszenia niektórych statystyk. Część takich ran zagoi się po jakimś czasie i statystyki wracają do normy, lecz inne mogą mieć swój skutek już na stałe, wówczas ich powrót nie jest pewny, a co za tym idzie zostaną zwrócone częściowo, przez co trzeba będzie je odzyskiwać samodzielnie na kolejnych misjach.

Statystyki rasowe:

Czyli dodatkowe statystyki dla każdej z ras. Oprócz rozdania startowych statystyk mamy również do przydzielenia dodatkowe punkty do konkretnych stat.

Zmiennokształtni (Zmienni):
zwinność +4; siła +1

Piryn:
zwinność +2; inteligencja +3

Magowie:
siła +2; wytrzymałość +2; inteligencja +1

Monstra:
Zwierzęcy - zwinność +5
Pierwotni - siła +2; wytrzymałość +1; zwinność +1; inteligencja +1
Kopytni - siła +4; wytrzymałość +1
Mieszańcy - Pisać do Cirille

Szlachetni:
siła +1; wytrzymałość +4

Mroczni Rycerze:
siła +2; wytrzymałość +2 inteligencja +1

Piekielna Magnateria:
siła +3; wytrzymałość +1 inteligencja +1

Lojaliści:
siła +1; zwinność +2; inteligencja +2

Skrzydlaci:
zwinność +1; inteligencja +4

Grabarze Łez:
zwinność +1; inteligencja +4

Fałszywe Anioły:
zwinność +2; inteligencja +3

Różani:
zwinność +2; inteligencja +2; siła +1

Martwe Marzanny:
zwinność +1; inteligencja +3; siła +1
Powrót do góry Go down
https://aeterium.forumpolish.com
 
Statystyki
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Strefa Gracza :: Księga Wiedzy :: Mechanizm-
Skocz do: