Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share

mechanizm umiejetnosci Empty
 

 mechanizm umiejetnosci

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Admin
Liczba postów : 57
Join date : 25/03/2014
avatar
Świeża Krew
PisanieTemat: mechanizm umiejetnosci   mechanizm umiejetnosci EmptyPią Paź 25, 2019 2:12 pm

Mechanika umiejętności


Spis Treści



Czym są poziomy umiejętności?
Innymi słowy, każda umiejętność, którą posiada wasza postać, może mieć maksymalnie 5 poziom. Zaczynacie z umiejętnościami na poziomie 1 i takie też wykupujecie. Im wyższy poziom umiejętności, tym lepsze bonusy do rzutów. Warto dlatego skupić się na tych umiejętnościach, które przydadzą się postaci.

Jakie kostki są na forum?
K6, K12 i K20 - to są kostki obowiązujące na forum.

K12 używamy podczas rzemiosła oraz znajdywania materiałów. Więcej o tym znajdziesz TUTAJ [LINK]. K6 poza rzutem na wierzchowca używamy zazwyczaj podczas fabuły gdy użytkownicy we własnym zakresie podczas zabawy chcą sprawdzić swoje umiejętności.

  • 1 - 2 - niepowodzenie
  • 3 - 5 - sukces
  • 6 - krytyczny sukces (jakieś dodatkowe efekty)


Wtedy przelicznik poziomu mocy wynosi:

  • poziom 1-2 to +1 do wyniku
  • poziom 3-4 to +2 do wyniku
  • poziom 5 +3 do wyniku


K20 - główna kostka forum (walki)
K20 jest główną kostką forum. Korzystamy z niej podczas walk w lochach oraz między graczami i tym podobne. Przelicznik poziomu wygląda wtedy jest adekwatny do bonusu. Tzn:

  • poziom 1 to +1 do wyniku
  • poziom 2 to +2 do wyniku
  • poziom 3 do +3 wyniku
  • poziom 4 to +4 do wyniku
  • poziom 5 to +5 do wyniku


K20 - kiedy sukces, fail itp?
Skąd wiemy czy udał nam się rzut? Czy był wystarczająco dobry? - Mówiono już wcześniej, że im więcej wypadnie to więcej obrażeń zada. Jednak jeśli gracz trafi na kostce 1-3 - nie trafia nikogo (szansa 5%). Zwykły niefart. Zakres 4-9 to 50% obrażeń, natomiast 10-20 to pełny wymiar dmg.

Kiedy potwór jest martwy? - Potwory, bossy i wszelkiego rodzaju mooby to istoty, które mają pasek życia. Kiedy w temacie MG ogłasza pojawienie się mooba to podaje on przybliżoną wartość jego HP (punktów życia). Jeśli tego nie zrobi wystarczy mu grzecznie przypomnieć.

Jak działa tabelka żywiołów? - TEMAT O ŻYWIOŁACH [LINK]. Jeśli atakujemy gracza / mooba itp. wyposażonego aktualnie w dany żywioł na który nasz ma x2 zadajemy mu podwójne obrażenia. Jeśli atakujemy wodę żywiołem ognia zadajemy jedynie połowę obrażeń. Gdy zaatakujemy żywioł, który jest na nas niewrażliwy nie dzieje się nic (porażenie prądem ziemi)

Jak zabić innego gracza? - zabicie postaci innego gracza jest niemożliwe podczas walki PvP jeśli ten nie wyraził na to zgody. Podobnie z okaleczaniem. Podczas każdej walki PvP (player vs. player), która nie została ustawiona musi być obecny MG. To on monitoruje stan graczy. W pewnym momencie powie "Postać B czuje się już wyjątkowo słabo i nie wie ile dłużnej wytrzyma". Oznacza to, że postać B właśnie osiągnęła kres swoich możliwości i powinna przestać walczyć. W innym wypadku może zemdleć. Kiedy jest się nieprzytomnym ktoś może nas okraść...


ASHLING by EPICODE

Powrót do góry Go down
https://aeterium.forumpolish.com
 
mechanizm umiejetnosci
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Lista Umiejetnosci
» mechanizm many
» Mechanizm Walki
» Mechanizm Kostek
» Mechanizm Rangi mocy u ras

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Strefa Gracza :: Księga Wiedzy :: Mechanizm-
Skocz do: